5 månader....

tills det är dags att resa iväg till Thailand. Vi åker jue den 9 januariså idag är det 4 månader tills dess....känns länge när man tänker efter men det kommer säkert gå jätte snabbt ändå  på nått konstigt sätt....brukar jue alltid göra det. Ahh längtar som bara den. Vill iväg nue. Ska bli såå skönt att få komma iväg och det ska bli såå skoj...första gången jag och sötisen reser tillsammans jue....så vi ser verkligen framemot det. Sen så kommer vi jue båda fira våra födelsedagar där nere.....ska bli roligt :) Längtar även tills man ligger på hotellets spa och får massage....det behövs verkligen kan jag säga. Min mamma ska nog oxå göra det....man får jue passa på när det är billigt och att det ligger på vårt hotell. Man längtar oxå till att fåå sola och bada, dricka goda drickar, äta god mat och ha det allmänt trevligt. Men som sagt det är ett tag till innan den dagen kommer. Trist men sant.

Idag har jag jobbat och det gick bra, men fyy vad varmt det var att jobba idag och det känns i min nacke att jag har ansträngt mig. Så nue efter jobbet så har jag vilat på soffan en stund. Hämtade även mitt slutgiltiga antagningsbesked för denna terminen. Usch på onsdag börjar skolan igen och det innbär en massa plugg igen, vill inte alls men det får gå. Man får hoppas att terminnen går snabbt. Som det ser ut nue så kommer vi att vara lediga på tisdagar...skönt. Men ska säga till på jobbet att man kan ställa upp och jobba på den dagen om man inte har för mycket att göra förstås.
Nue ska jag ta och diska tänkte jag och sen så ska jag fixa till mig och sen gå in till stan och träffa Emmy. Äntligen ska vi träffas. Har jue bestämt en massa dagar i sommar som vi skulle ses på sen så har jag eller hon fått förhinnder....men idag äntligen så ska vi äta lite gott på stan och snacka lite skit...hehe.

image108


Kommentarer
Skrivet av: surre

du får gå in på design o in på Kodmall.. sen får du trixa o mixa lite bland koderna..

2007-08-09 @ 18:59:38
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: Evamy

Var i Thailand ska ni? Jag var där i maj.. längtar tillbaka! Har du varit där förr?

2007-08-10 @ 11:26:06
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0