Fredag!!

Idag har jag jobbat mellan 7-13.30 och det gick bara bra fast att vi var en man kort....blev lite stressigare än vanligt men vi var ändå klara i nästan samma tid som vi brukar vara på morgonen....så det var lugnt. Menn fy vad varmt och klibbigt det är att jobba, äckligt jue. Hmm sen precis innan dem gamla skulle äta såå sätter brandlarmet igång och jag som håller på att städa i ett rum bara släpper allt och bara tänker vad är det som händer och sen när jag kom ut i korridorren så hade alla dörrarna stängts...lite läskigt. Men som tur var det falskt alarm...så efter en stund så blev allt lugnt igen och man kunde fortsätta städa det sista och sen gå på middagsrast. Idag var det min sista dag enligt schemat så dem ordniarie som var där idag tackade för den här sommaren. Men kommer jue jobba extra redan på måndag så då träffar jag visa av dem igen....lär jue som sagt vara fortsatt timvikarie där sen och det vill jag så gärna....bra med extra pengar i kassan...hehe :)

Nue ska jag snart lägga mig i soffan och kolla på våra bästa år som jag spelat in och efter det ska jag duscha och göra vid mig. För ikväll ska vi vara med Dennis, Tessa, Kewin, Mats och Cissi i Dennis mammas hus i Tollarp....ska bli trevligt :)

Ha det fint och det var skoj att receptet uppskattades som jag la upp igår :)

Kram på er och ha en trevlig helg.


Kommentarer
Skrivet av: Evamy

aha :) Vad roligt! Vi va i Phuket, på kata beach. Det var underbart! Se till att inte bli magsjuka bara. det blev vi, hela bunten! Finns tabletter sånt fall som man kan äta några dagar innan sen under semestern och sen några dagar efter. Ett tips som jag ska prova nästa gång! Hoppas ni får det bra :)

2007-08-10 @ 15:59:28
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Sarah Nylund

Tycker mycket om det du skrev! Spännande att se lite nyttiga saker och inte bara det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-09-27 @ 13:33:49
Blogg/hemsida: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0