Gomorron!!

Nue är klockan 07.39 och jag ska alldeles strax gå till skolan. Har verkligen ingen lust för att det är mörkt och trist ute och så regnar det.....men vi går bara till lunch idag så det är skönt :) Sluta tidgt uppskattas verkligen och jag kan säga att det är bra att vi gör det för har en massa saker att att göra när jag kommer hem. Har fått en ny inlämningsuppgift i Psykologin som ska lämnas in på måndag. Sen har vi prov i det ämnet på onsdag och det är en fem kapitel som man ska plugga in....så jag har och göra kan jag säga eftersom att jag ska vara iväg hela helgen så då har jag ej tid att plugga....så får lägga in ett järn idag och imon och sen fortsätta nästa vecka. Menmen det kommer säkert gå bra...man får ta det lugnt bara och inte stressa för mycket.

Längtar verkligen tills på lördag, då vi ska köra upp till Göteborg. Ska bli så skönt att komma iväg lite :)

Nue måste jag gå så ha en bra dag idag.....Puss och kram från lilla mig!!


Kommentarer
Skrivet av: Maria

Taaack =) Jag gör mitt bästa för att krya på mig =)
Den heter I´m yours med Jason Mraz, visst är den bra? =D

2007-08-23 @ 09:45:20
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0