Lars Winnerbäck :)

Är min största Idol och har lyssnat på honom 5-6 år nue och jag tröttnar aldrig på hans musik. Jag har alla hans skivor och hans Live-DVD men ska försöka fixa alla i orginal eftersom att visa är inte det.

Jag gick in på hans hemsida ikväll och där är ett nytt brev från honom som man kunde läsa och så var där en länk till hans myspacesida där han lagt upp sin nya låt, singel. Den heter "Om du lämnade mig nu" Mycket sorlig låt men sjukt bra som hans låtar alltid brukar vara.

Så den nya singlen kommer ut i affärerna den 22 augusti och den ska man jue lätt köpa då :) Sen så kommer den nya skivan den 26 september och den har man såklart förhandsbokat så den kommer direkt hem i brevlådan :) Det gör jag alltid när han släpper en nya skiva....,man vill jue ha den såå fort som möjligt :)

Här är länken till hans sida om ni vill höra låten:

http://www.myspace.com/larswinnerback


Det var allt för mig, var tvungen att skriva av mig eftersom att jag blev så glad att man fick höra nått nytt från skivan...trodde inte man skulel få göra det än...:)


Kommentarer
Skrivet av: shanti

Namaste!
lasse är bra. jag har lyssnat på dileva sedan 2004 ochy jag trötnar inte

2007-08-16 @ 22:02:25
Blogg/hemsida: http://haribol.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0