Lite bättre...

Kändes lite bättre i skolan idag men fortfarande är man sur över att behöva läsa Psykologi igen. Så vi ska försöka kolla upp om det finns en annan lösning. Försökte göra det innnan idaf men det var så lång kö till studievägledaren så vi får försöka imon igen. Jag måste verklugen prata med henne för idag upptäckte jag att jag redan läst ett ämne till som vi började med idag och det är arbetsmiljö och säkerhet. Läste det ämnet på barn och fritid så jag har redan betyg i det ämnet. Såå vad ska man nue göra? Typ läsa om det oxå igen? Usch det vill jag inte, ahh vad allt ska vara krångligt.
Menmen det kändes ändå lite bättre idag och allt kommer säket att ordna sig med tiden, det brukar jue det göra. På lunchen idag var jag, Emmy och Sofie på Graffiiti och åt bakad potatis....såå gott :)

Efter skolan har jag bara varit hemma och slappat eftersom att min huvudvärk vill inte riktigt släppa. Jag har även ringt till Blic idag för få tid så jag kan kolla synen. Så det ska jag göra på måndag och så ska jag beställa nya glasögon. Känns som jag behöver det för att när jag kollar på tv så känns det som att man börjar se sämre än vad man gjorde för ett tag sedan. Så det är lika bra att kolla upp det och speciellt när man pluggar eftersom att då sitter man mycket och skriver och ska läsa på tavlan vad det står.

Imon så slutar man tidigt...redan halv tolv. Riktigt skönt. Så efter skolan blir dett nog lite shopping på stan eftersom att mina pengar kommer imon. Är ute efter nya jeans så hoppas man hittar några som passar och som sitter bra. Ska i alla fall bli skoj att gå och kolla istan lite....ett tag sen man gjorde det nue eftersom man inte haft riktigt tid att göra det på ett tag.

Nue ska jag lägga mig och läsa en stund och sen blir det läggdags så man orkar med morgondagen.
Ha det så bra.


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0