Såå härligt...

det var idag. Jag och Emmy bestämde oss för att ta bussen ner till stranden för att sola. Det var såå härligt att komma ner där och lägga sig och sola på stranden...det är livet det :) Det blev även att man badade två gånger..riktigt skönt i vattnet när man väl hade doppat sig. Jag hoppas verkligen på någon mer dag på stranden innna sommaren tar slut. Vi köpte jue även glass...ett måste när man är på stranden jue, hehe :) Såå nue har man fått lite mer färg på kroppen i alla fall....hoppas på lite mer som sagt.

Annars ikväll så har det ej hänt så mycket. Jag och sötisens åt vi en stund sen...blev tacos idag. Gott det. Ska bara slappa resten av kvällen och förbereda sig inför skolan imon. Usch vill inte.

Har hittat ett par snygga stövlar som jag vill ha och dem finns på dinsko, så jag hoppas dem finns kvar när jag får pengar och att dem finns i min storlek. Såhär ser dem ut.

image126
                                                                   
                                                                 Vill ha!!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0