Shopping.

Kom precis hem från stan. Har varit och shoppat nue på eftermiddan. Det blev nya jeans som jag ville. Gick länge runt och letade i dem flesta affärerna. Var inom JC och kollade men gick igen men sen efter en stund gick jag in där igen för jag tänkte att jag vill ha jeans så nue får dem hjälpa mig att hitta ett par som är snygga och sitter bra. Det var en mycket trevlig tjej som hjälpte mig och till slut blev det ett par repley jeans...såå snygga är dem tycker jag och dem sitter jätte bra på. Blev lite dyrare jeans än vad jag hade tänkt men ibland får man unna sig nått extra och det gjorde jag idag :) Jag köpte även en lilasvart randig kofta på Stadium, såg den där för nån dag sen så det var tur att den fanns kvar. Jag köpte en bikni på rean där oxå, så nue har man en extra när man ska resa sen i vinter. Sen blev det två enkla linnen, ett svart och ett rosa. Så nue behövs det inte shoppa på ett tag....hehe :) Är mycket nöjd med det jag handlade. Ska försöka lägga upp nån bild på det som jag handlat sen.

Snart blir det väl dags att fixa nån mat, vet ej riktigt vad vi ska äta. Men vi hittar nog på nått. Sen så ska vi köra hem till landet lite senare och spela lite kort med mina föräldrar och min moster och hennes sambo. Det ska bli trevligt. Sen så ska vi även hämta en skrivare som jag ska låna för dem har en xtra som dem inte använder så jag kunde låna den så länge tills vi hittar nån som vi kan köpa. Måste jue ha en skrivare så man kan skriva ut sina arbete och så när man pluggar. Vi har en skrivare men den vill ej funka längre, men den är ganska så gammal nue så det är säkert därför.
Annars ihelgen har vi inget planerat. Får ta dagen som den kommer. Jag tror att jag ska rensa i mina garderober i alla fall, för det behövs verkligen. Har så mycket kläder som jag inte använder som kan rensas ut så att man får lite ny plats till allt nytt man köper hela tiden. Så om tiden finns ihelgen ska jag nog göra det.

Ha en trevlig helg för det ska jag haa...:)


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0