Sol och bad :)

Härligt att det fina vädret är tillbaka och man får jue njuta så länge det varar. Sägs jue att det snart ska bli sämre väder igen :(
Igår efter jobbet så packade jag ihop lite saker och så åt jag och sötisen innan han körde hem mig til mamma och pappa. Sötisen körde nästan direkt igen eftersom att han håll på att tvätta där hemma. Så jag, mamma, pappa fikade på glass som jag köpt med, gott :) Vi satt ute i deras trädgård och hade det mysigt under kvällen och så var vi ute och gick en runda....längs med vägen så växte det björnbär så det blev att man plockade några och åt...mycket gott. Efter promenaden så gick vi in och började kolla på nån film men vi stängde av den kanske efter 10 minuter igen för den var så konstig, så vi kollade på Transformers istället. Den var mycket bra.
Efter det gick min mamma och pappa och la sig eftersom att min pappa skulle börja jobba idag igen efter semestern. Så jag satte mig vid deras data en runda och kollade lite sen så gick jag upp i gästrummet och läste en stund och sen så la jag mig vid 22.30, var såå trött efter att ha jobbat hela helgen.
Idag när jag vaknade så skulle mamma och köra och handla lite med sin väninna så jag slöade en timme till innan jag gick upp. Sen så var det bara att sätta på sig bikinin och gå ut och sola. Hann väl ligga och sola i 10 minuter sen kom mamma och hennes väninna med frallor som dem hade handlat så det åt vi till frukost....det var mums. Sen har vi liggat i varsin solstol större delen av dagen och solat och vi har även badat i poolen....var lite kallt innan man väl hade doppats sig, var nästan 22 grader när vi gick i så det var ändå ganska så lagom.
Sen så började min mamma med maten och hon lagade nått som jag tycker mycket om....Blomkålsstuvning och falukorv.....det var såå gott så jag fick med mig hem så jag ska ha med det till lunch imon på jobbet...tack mamma :)
Har haft det jätte mysigt hemma på landet, men det brukar det alltid vara när man är där hemma.

Dags för jobb imon igen då...sista veckan nue enligt mitt schema men har redan fått en extra dag nästa måndag och mer lär det bli eftersom att jag kommer fortsätta vara timanställd där. Så jag ska jobba där kvällar och helger när jag hinner...börjar jue skolan med snart igen jue och skolan går jue först. Men lite jobb ska det nog bli, alltid bra med extra pengar :)



image107


Kommentarer
Skrivet av: surre

ja det e hon.. Absolut den finaste vovven som finns..

2007-08-06 @ 22:36:49
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Åh tack så mycket ;D

2007-08-07 @ 13:46:25
Blogg/hemsida: http://Wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0