Söndag+Måndag.

Tänkte skriva lite om vad man gjorde igår och idag.

Isöndes så var det dags och tvätta igen....vi brukar göra det på söndagar om det inte kommer nått annat i mellan. Vi tvättade och medans vi väntade på att det skulel bli färdigt så spelade jag och sötisen kort...han lärde mig ett nyt kortspel....skojskoj. Efter att vi hade tvättat så körde vi till EKO. Där handlade vi blandannat nya block som jag ska till skolan, vi handlade även biega stolsdynor till kökksstolarna, nya lakan och så blev det att vi köpte resväskor tills vi ska resa, dem hade extra pris på EKO så vi passade på att köpa två resväskor för 800 kr, vi tjänade 400 kr på det....bra det :)
När vi kom hem så ställde vi upp våra stora resväskor på garderoberna i sovrummet eftersom att vi ej hade nån annan plats att ha dem på. Men det funkade inte att ha dem där och det såg inte så snyggt ut heller. Så jag ringde hem till mamma och pappa och frågade om vi fick ha dem där så länge. Det fick vi :) Såå vi körde ut dem där och då blev vi bjuda på fika...gottgott. Ulrika och Micke kom sen in till mina föräldrar så då spelade vi lite kort med lillbrossan och hans tjej och så åt vi popcorn....alla var lika galna i att få...hehe :)
När jag och sötisen kom hem igen så tog vi bara det lugnt för att vi båda skulle upp och jobba idag.

Idag,måndag så har jag jobbat mellan 7-15 och det gick bara bra....jobbade med bara roliga arbetskamrater idag....vi tetades och skrattade en hel del idag. Så trist att det var sista dagen nue i sommar, hoppas verkligen på att man får jobba extra där snart. Kommer sakna mina arbetskamrater och dem boende för mycket annars. Känns som om jag hellre hade jobbat än gått i skolan. Men samtidigt så vill jag läsa klart för jag tycker det är mycket intressant.
Efter jobbet så gick jag hem och bytte kläder och fixade till mig och sen gick jag upp till stan där jag shoppade nya underlägg till köksbordet....det blev svarta. Sen så köpte jag en vit prydnadssak med. Ni ska få se kort sen för jag har tagit lite kort nue så ni ska få se hur vi bor. Är ej taget på sovrummet eftersom att det är inte inrett som jag vill än så det får vänta.
När min sötis kom hem från jobbet så lagade han mat som jag hade förberett och sen efter det så skulle vi fått besök av Ulrika och Micke men dem fick förhinder...så vi körde och hälsade på Palle, Vonka och Tindra istället. Det var trevligt att träffa dem eftersom att vi ej träffat dem på ett tag...vi fikade och busade en hel del med busTindra :)

Här kommer nue lite bilder på hur det ser ut i min och sötisens lägenhet som vi bor i på Östermalm.

       
  Köksbord            Nya Dynor                  Köket+ lite disk :)          Kök igen                Vardagsrumsdel

       
            Hylla                       Datahörna+hall                                    Badrum                             Våra djupa fönster


Är fortfarande en massa projekt som jag vill göra...men det tar sin lilla tid. Ha det fint och kommentera gärna ocg säg va ni tyckte....Kramisar :)


Kommentarer
Skrivet av: Glaffen

Jättesnygg lya ni har! :)

2007-08-13 @ 21:52:50
Skrivet av: Pernilla

Tack så mycket Glaffen :)

2007-08-13 @ 22:12:19
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Anna

Åhh vad fint ni hade det:)

2007-08-13 @ 22:26:08
Blogg/hemsida: http://annaheterjagju.blogg.se
Skrivet av: Emma

å tack så jättemycket, vi tycker med hon är så söt såklart men vi är ju hennes föräldrar hihi =)

2007-08-13 @ 22:31:19
Blogg/hemsida: http://mindottervera.webblogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Tack så mycket :D

2007-08-13 @ 22:51:05
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se
Skrivet av: Emme

Den där lägenheten påminner om min ;-)

2007-09-19 @ 21:49:03
Blogg/hemsida: http://www.pluring.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0