Tisdag.

Idag har det inte hänt särskilt mycket. Har ledig dag från skolan idag men har hållt på en inlämningsuppgift i Psykologin, som ska lämnas in imon större delen av dagen. Så man har ej känt sig så ledig. Tog jue lite tid att förstå sig på upgiften, började jue med den igår men då funkade det inte alls eftersom att jag var ganska så nere igår. Var det när jag vaknade imorse med men under dagen blev det bättre, peppade mig själv att jag kan bara göra mitt bästa...mer kan jag inte göra :)
Har precis ätit pastasallad med kassler nue och med olika grönsaker i och så hade vi vitlösksdressing till....mm det var mycket gott.
Nue ska jag snart kolla på Glamour...kollar på det ibland när man inte har nått bättre för sig. Tror nog att det blir att man tittar på någon film sen ikväll, eftersom att det inte finns nått bra på tv tycker jag. Man får hoppas att Peter kan slita sig loss från sin GPS som han har köpt idag...hehe :)

Hmm vet ej vad jag mer ska skriva....fårse om man kanske kommer på nått mer att skriva senare.

Ha det så bra...puss och kram :)


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0