Trevlig kväll!!

Det blev en mycket trevlig kväll. Jag och sötisen körde jue hem till landet nue innan ikväll. När vi kom dit var det bara mamma hemma för pappa han jobbade fortfarande. Så vi satte oss och spelade kort, lärde mamma spela tjuv och så drack vi gott vin :) När vi satt och spelade kort så ringer mamma och pappas granne och undrar om jag vill ha lite jobb. Träffade nämligen dem på stan innan idag men då hade hon glömt fråga mig så nue ringde hon mamma istället för att höra. Jag ska antagligen vara kontaktperson/assistent till deras vuxna dotter som har en utvecklingsstörning. Det gäller åtta timmar i månaden och det innebär att jag ska träffa hon några timmar i månaden...och det kan vara att vi går på stan, fikar på stan och fikar, shoppar, går på bio .m.m. Sådana roliga saker bara och det hade nog passar väldigt bra och dessutom känner vi jue varandra. Hade vatt bra om man fått det för då blirdet ytterligare extra pengar till kassan, aldrig fel :)
Spela kort var det...hehe. Men i alla fall min pappa kom hem sen lite efter sex och vid sju kom min moster och hennes sambo in där så då spelade vi Kanasta..det blev att jag och mamma spelade tillsammans men det gick inget bra för oss så vi förlorade och min sötis och min mosters sambo vann....dem hade sån tur. Det var riktigt trevligt....får man snart göra om. Faktikst väldigt trevligt att spela kort några stycken och dricka nått glas vin och så.

Fortfarande inga planer för resten av helgen...så vi får helt enkelt se vad som händer. Hade faktiskt blivit glad om det blir lite tid till att rensa mina garderober för annars blir det väl inte gjort. Lika bra att göra det när man känner att man vill det och har tiden. Tänkte lägga undan kläderna så kan sötisens lilla syster få det hon vill ha.

Här kommer nue lite bilder på det som jag shopppade innan idag:

     
Repley Jeans            Linne, Kofta                Linne, bikini               Outfiten

Godnatt och dröm sött, läggdags nue.


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0