Efterlängtat...

Den har dagen var väldigt efterlängtat eftersom att det är fredag idag och efter mitt arbetspass idag så var man ledig och där är jag nue lördag, söndag och på måndag börjar jag inte fråns klockan 13.00. Skönt att vara ledig nån dag nue för idag var jag sjukt trött men det var oxå min fjärde arbetsdag så det var kanske inte så konstigt och man jobbar jue ganska så många timmar per dag...känns nästan som man bor på jobbet snart. För det är inte många dagar i veckan man är ledig....så nue när jag sitter och skriver detta är jag sjukt trött och klockan är ändå inte så mycket...den är bara 22.15 och vid denna tiden lägger jag mig om jag ska jobba så det känns nästan tidigt att gå och lägga sig snart när man inte ska upp imon. Men det blir nog lite läsning efter jag skrivit detta inlägget sen blir det skön sömn förhoppningsvis...och jag ska sova länge...får hoppas man kan det i alla fall.

Igår så var jag hos frissan där jag klippte mig och färgade, slingade håret. Bild kommer nog upp på söndag kanske...har ej gjort vid det nue så det får bli bild sen. Men tänkte att jag kunde berätta hur det ser ut så gott det går. Jag har i princip samma frisyr som innan men i nacken är det mer uppklipptt och så har jag snelugg och färgen är mellanbrun med guldblonda slingor....riktikt snyggt är det tycker jag och jag trivs super i det :)

Idag efter jobbet så stack jag och sötisen in till stan där vi skulle köpa presenter till min mamma och lillebror....dem fyller år i augusti, mamma 45 och lillbrossan 20 men så ska dem ha kalas/fest imon så då fick man jue köpa lite presenter idag. Till mamma blev det ett halsband från Viva La Diva...mycket fint, hade kunnat tänka mig det till mig själv....får kanske köpa nått liknade till mig sen. Till min lillebror blev det.....hmm kom på att jag skriver i det här i fall han läser min blogg inna han får det. Men kan skriva senare var det var. Vi var sedan på Cbus för sötisen skulle se om han hittade nått skoj men det gjorde han inte där men på Kappahl hittade en svartrutig skjorta med tryck på ryggen...mycket nice. Sen gick min sötis hem för jag ville fortsätta gå istan och se om jag hittade något och min sötis gillar inte att gå i affärer, så jag fick gå själv. LIte trist men kan jue ej tvinga honom...alla kan jue inte tycka om shopping....ganska skönt att gå själv och titta ibland ändå. Jag gick länge utan att hitta nått skoj men när jag gick till Cobus igen så hittade jag ett par vita caprijeans....mycket nice. Sen så ville jag ha nån snygg tröja eller tunika till dem men hittade inget i min smak.....så ska in en runda imon igen och kolla. Hoppas man hittar nått. Vet ej vad jag ska ha till annars.....har en hel del kläder men dem är jye tråkiga nue....skoj med nytt jue...hihi :)

Så imon blir det en rnda till stan en snabbis sen får man hem och göra sig fin inför festen....som mamma och Fredrik ska ha....ska bli jätte trevligt eller jag hoppas det i alla fall. Men vi brukar alltid ha det trevligt så det blir det säkert denna gången med....dem ska jue bjuda på såå god mat och efterrätt såå jag längtar redan...hehe :)

Menmen nue ska jag sova...kan knappt hålla ögonen öpnna...så om min blgg är flumig ikväll så beror på det på det....ursäktar i sådana fall men hoppas ni tycker det är skoj att läsa den ändå....

Godnatt och dröm sött :)



Kommentarer
Skrivet av: surre

presentkort i möbelaffären..

2007-07-28 @ 17:39:57

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0