Kommer....

snart en uppdarering från helgen....men orkar inte skriva en massa nue för att jag är super trött och deppig såå jag skriver så fort jag känner att jag har tid och ork. Men kan i alla fall skriva att det var jätte trevligt igår och super god mat :) Kommer mer om det sen som sagt.

Imon är det min och sötisens dag :) Tre och ett halt år firar vi imon och ett halvt år som förlovade......är fortfarande lika nykär som jag var när jag träffade honom första gången. Jag älskar dig Peter såå mycket och du är det bästa som finns....tack för att du finns för mig. speciellt nue när allt är lite jobbigt. Men det blir inte att vi firar det imon eftersom att jag jobbar mellan 13-20.30 men vi ska ut och äta nån god middag på tisdag istället......många fler år ska det bli och fler och fler planer på hur framtiden ska se ut börjar komma...vi låg och pratade om det länge inatt....ser framemot allt :)

Blev ett litet inlägg ändå men skriver som sagt mer en annan dag. Kramis.


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0