Ont....

Mmm har ont som bara den i nacke och rygg ikväll. Har jue jobbat jue jobbat idag mellan 13-20.30 och det gick bra förutom att jag var seg och hade väldigt ont. Så allt kändes så jobbigt idag fast att vi hade det väldigt lugnt idag/kväll. Jag hoppas bara att det ej blir värre...för tänk om jag inte skulle kunna jobba...då skulle jag bli ledsen. Vill jobba för jag trivs super bra och jag behöver jue pengarna till resan. När jag får pengar på fredag ska jag köpa mig en vettekudde, man får hoppas att det hjälper lite i alla fall. Tack för tipsen förresten,ni är för goa :)
När man kom hem från jobbet innan ikväll så gick jag och duschade och sedan fick jag en skön massage av min söta sötis.....är såå glad att han finns och ställer upp och hjälper mig när jag har det jobbigt :)

Imon är det jobb som gäller mellan 7.30-15.00 sen så blir det nog att man åker ner en runda till Maria Magdalena Marknanden med sötisen. Fårse om man hittar nått skoj, ska i alla fall köpa lite marknandsgodis för det är såå gott :)

Nue ska jag gå och lägga mig tänkte jag och förhoppnings har jag ej lika ont imon.

Kramis och sovgott på er.

image89


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tråkigt att ha ont hela tiden.. Kanske testa akupuntur? behöver inte vara så dyrt om man letar lite.. eller kanske massage?

2007-07-25 @ 19:34:49
Blogg/hemsida: http://meonly.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0