Vilket väder :(

Det bara regnar och regnar och det ska fortsätta så dem närmaste dagarna läste jag precis i K-bladet. Fyy vad trist säger jag bara och helgen börjar jue K-dagarna, inte såå skoj om det ska regna hela tiden då. Visst jag jobbar hela helgen men på lördan ska man in en runda och då kan det väl vara uppehåll....hoppas på det i alla fall.
Det är såå trist att vara ledig en sån här dag när det bara regnar ute, man blir såå seg och trött och det finns inget att göra...skulle jue ha fotats idag men det fick jue ställas in...trist :(
Men hoppas man blir piggare till ikväll när familjen kommer på besök...men det blir jag säkert. Längtar tills jag ska få äta cheesecaken som jag gjort....det är jue såå gott :)

Får kanske gå och diska lite....får väl göra nått vettigt idag..hehe.

Haa det fint....Kramis.

(Kanske skriver mer ikväll)


Kommentarer
Skrivet av: Wysteriia

Svar: Visst fick jag! ;D
Ja visst är det tråkigt med regn! ;/ Är dock soligt här just nu, men det blåser ;P

2007-07-05 @ 18:05:53
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se
Skrivet av: Emme

Men gud, det är ju grannen för attsingen! :-)
Allt bra?
vi får FAKTISKT ha en "korridorsfest" snart tycker jag!! Dags att knacka dörr :-)

2007-07-06 @ 13:00:30
Blogg/hemsida: http://www.pluring.blogg.se
Skrivet av: Johanna

Håller verkligen med om vädret! Har vatt så himla trist!
Fast det regnade iaf inte på världens bästaste ARTMADE igår! :D
Ha de!

2007-07-09 @ 00:44:17
Blogg/hemsida: http://evajohannamaria.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0