Allergi

Mm min allerg har varit riktig jobbig dem senaste dagarna......en näsa som rinner, nyser, kliande ögon. Jobbigt jobbigt är det. Såå idag skulle jag ha jobbat på Viby fritidshem men det blev inte så eftersom att mina ögon var inte så roliga när jag vaknade imorse. Jag har därför varit på apoteket och skaffat ögondroppar nässpray mot hösnuva och så har jag hämtat ut cetrinzin som jag hade på recept. Såå nue hoppas jag verkligen att det ska bli bättre....får man bli helt utmattad av att hålla på att nysa hela dagarna m.m.

Imon såå ska jag på introduktionsmöte inför mitt sommarvikariat som börjar den 21 juni. Sen så ska jag jobba på Östergård på torsdag mellan 15-21 och på måndag 7-13. Bra att jag får jobba lite innan med nue innan man börjar på sitt schema för då kommer man in i det bättre....

Ikväll såå blir det lugnt...sötisen ska träna såå jag ska nog bara ligga på soffan och kolla film eller så kanske jag går ut och går en runda i det fina vädret.....kanske kan göra både och...hehe.

Haa det nice :)

*Älskar dig min söta sötis*

Vill passa på och säga Grattis till Sofie och Micke till eran son Alexander...han var jätte söt på bilden på födda :)


Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Tack så hemskt mycket!!!!! Ja han är underbart söt! Kramis

2007-06-13 @ 23:44:13
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0