Grattis

kära Pappa som idag fyller 52 år. Vi ska dit senare i eftermiddag och fira Pappa, det ska bli trevligt och vi  ska sova över där för det blir antagligen lite starkare dricka ikväll....hehe :)

Igår såå var jue jag och sötisen och kollade på den nya Pirates filmen...den var faktiskt bra den oxå och det var kul att se Jack Sparrow igen...vi träffade även Stoffe och Helena där när bian var slut så vi stod och snackade med dem en stund....det var ett tag sen man träffade dem så det var trevligt.

Fårse om jag hinner skriva lite på en skoluppgift som ska lämnas in på måndag....har börjat på den men har en del kvar. Vill inte göra den för den är svår och man fattar ej så mycket. Menmen ska göra mitt bästa. Jag får göra färdigt den imon annars om jag ej hinner idag, tror knappt det.

Nue ska jag gå och göra vid mig såå ha en fortsatt trevlig lördag. Kjamis.

*Älskar dig min sötis*


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0