Landet...

Mm är hemma på landet hos mina f'öräldrar. Åkte hit igår kväll. Ville kom hem och sola och bada lite idag var det tänkt men det har ej vatt så fint väder såå det blev bara bad en gång och solade gjorde jag knappt. Jag och mamma var med hennes väninna istället....menmen det har vatt skoj här hemma ändå fast att det inte blev så mycket sol och bad....Tänkte åka hem innan ikväll men det blev att jag stannade såå jag sover här tills imon och åker med mamma in till stan när hon ska in och handla....sen såå ska jag jobba imon mellan 15-21 på Östergård.

Saknar min söta sambo lite nue.....kommer inte att träffa honom fråns imon vid 21-tiden....då har jag inte träffat honom på två nästan tre kvällar....såå lite gossjuk blir man...hehe :) Men samtidigt så tycker jag det är lite skönt med att vara från varandra ibland eftersom att man träffas var dag annars och jag tror det är nyttigt att man inte är alltid och att man kan göra andra saker själv.

Menmen ha det fint så ska jag försöka skriva snart igen....Kramis.

*Älskar och saknar dig min sötis*


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0