Måns Zelmerlöw :)

Har kollat på honom i Tivoliparken ikväll :) :) Han är sååå bra och såå snygg, hehe. Där var även andra artister som Hasse Andersson som oxå var väldigt bra sen så var där komikern Robin som var väldigt rolig och drog många bra skämt :) Där var även lite yngre artister, blandannat Erik Nielsen....han bor i mitt barndomshus och han har det rummet som jag hade....ganska häftigt och nue bor han nästan grannar med mina föräldrar. Men det var en trevlig kväll nere i parken med Palle, Vonka och Tindra och även med söta sötis kom:) Fårse om man kanske sticker ner där någon mer torsdagskväll...

Här kommer lite bilder från kvällen:
 
    




Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Jag var med där, sjukt mycket folk!! Men trevligt!

2007-06-07 @ 22:40:05
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0