Nationaldagen...

och det har ej hänt något särskilt idag. Skulle ha fotats idag med Sara men det blev inte så eftersom att vädret var inte såå bra innan idag...synd att det inte kunde va sol då eftersom att det är sol ute nue...irreterrande. Menmen inget att göra åt det....Jag var istan en runda och träffade Tessan och Kewin en kort stund. Det var jue stängt överallt såå jag var bara inom Domus och handlade lite. Annars idag har jag bara varit hemma och slappat. Har hittat lite flera bilder från vårt hotell som vi ska bo på i Thaliand och på stranden...tänkte ta och lägag upp nån till. Jag längtar jätte mycket tills vi ska resa....det ska bli såå härligt :)

Jaha men får väl se vad som händer resten av veckan....har ännu inget planerat mer än att jag har tänkt sola om det är fint väder och städa och greja här någon dag när man har lust till det


 
            

Här är några fler bilder :)


Kommentarer
Skrivet av: Helen

Vart i Thailand skall ni??? det e toppen därnere!! Kram Helen

2007-06-07 @ 22:48:00
Blogg/hemsida: http://palmkvast.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Vi ska till Khao Lak...ska bli jätte skönt att resa och man har hört så mycket bra om Thialand :)

2007-06-10 @ 22:28:21
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0