Pengar :)

Mmm trodde inte att jag skulle få några pengar denna månaden så därför hade jag lagt undan lite såå att jag skulle klara mig. Men idag hade jag fått hem en lönelapp på där det stod att jag kommer få över 2600 i semesterlön....såå gött :) Behövdes kan jag säga. Såå nue kommer det bli lite shopping. Behöver blandannat lite nya underkläder....såå imon eller på tosdag ska det nog inhandlas :)

Idag såå har jag jobbat mellan 7-13.30 och det kommer jag göra nue resten av veckan, sen så är jag ledig på lördag och sen så ska jag hoppa in och jobba extra på söndag mellan 15-20.30. Bara bra att man får jobba lite utöver sitt schema...behöver jue pengarna sen till Thailand resan jue :) Ska även jobba extra den 15 juli tror jag det var mellan 16-21.

När sötisen hade slutat idag såå körde vi till Elgiganten för att köpa en plattskärm till mamma och pappas gamla data som vi har fått. Men när vi kom hem och hade kopplat in allt såå visar det sig att det fotrfarande är virus på den datan....mamma och pappa hade ändå lagat den men tydligen så hjälpte inte det. Så vi ville inte ha den såå det är bara att lämna tillbaka skärmen...trist det för det hade vatt bra med en vanlig data med eftersom att vi bara har en bärbar...men vi ska nog köpa en sen. Denna bärbara  funkar jue bara bra såå den duger mer än väl :)


  
Saknar mitt långa hår lite nue när man inte har det längre men trivs mycket bra i den frisyren jag har nue...
får snart klippa till och färga det igen bara.


Tycker denna bilden är såå söt på mig och min sötis :)


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0