Urinvägsinfektion

Var jue på vårdcentralen innan idag eftersom jag haft så ont. Det visade sig att jag har urinvägsinfektion igen....han var nästan helt säker på det. Var lite svårt att se på urinprovet eftersom att när jag var där så var det ej så länge sen jag hade varit på toa men det fanns antydningar till det och min smärta som jag beskrev stämde in. Såå nue har jag fått antibiotika som jag ska ta nue fem dagar morgon och kväll. Men om inte smärtan skulle gå bort och jag ej blir bättre så ska jag komma tillbaka. Men jag får hoppas på att det hjälper för at jag pallar inte gå och ha såå här ont. Men imon ska jag försöka gå till praktiken eftersom det är sista dagen imon jue såå det vill jag ej missa, Om jag skulle få för ont såå för jag väl gå hem igen annars.

Annars ikväll såå har vi varit och handlat på Willys med Palle, Vonka och Tindra och efter det så var vi hos dem en runda och grillade och fikade. Trevligt.

Haa det fint!!

*Älskar dig min sötis....*


Kommentarer
Skrivet av: Sofie

Hoppas att du blir bättre snart=)

2007-05-31 @ 22:45:09
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

Tack såå mycket Sofie, hoppas med det för jag har riktigt ont.....

2007-06-01 @ 11:21:05

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0