Fixat =)

Jag var hos frissan igen vid tre tiden och fixade till luggen och nue blev den mycket bättre =) Så nue är jag helnöjd!!
Gick en runda på stan igen efter det. Var blandannat inne på Village där jag hittade en jätte fin ljusstake, men visste inte riktigt om jag skulle köpa den eller inte. Så får vänta och se lite hur jag ska göra. Jag sedan in på kappahl för jag var ute efter en ny vit bh och det hittade jag. Sen så shoppade jag lite nya trosor, hipsters oxå. Man fick jue ta 3 och betala för 2 så då får man jue passa på....haha :)

Jag ska snart äta lite varma baguetter, som just nue ligger i ugnen. Sen så ska jag in i duschen och duscha och sen får man göra vid sig inför kvällen. Vi ska jue som sagt på julbord ikväll på Byakrogen i Österslöv. Det är min sambos jobb som bjuder, dem gör det varje år. Det brukar alltid vara lika trevligt och vara god mat och så!!!

Kort på frisör och på kvällen har vatt kommer nog upp imorgon. Hinner nue inte lägga in någon ikväll. Så ni får hålla er lite till.

Men nue ska jag äta för nue var dem klara i ugenen. Ni får ha en underbar kväll =)





Kommentarer
Skrivet av: evamy

å jag vill också äta julbord!!!
Jag ska gå och kolla på hockey, fredrik +lag möter Malmö ikväll. Kan bli spännande, men blir nog en förlust :P

Jo när du har skrivit din bloggadress så har du ett komma istället för en punkt innan .se satt du vet! så de kommer upp ingen sida kan visas när man klickar på din adress ikommentarer..

2007-11-23 @ 16:14:47
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0