Fotbollskväll!!

Igår efter vi hade städat klart och ätit så la jag mig på soffan och kollade på High school musical. Det visades jue båda filmerna så jag låg och tittade på dem i några timmar. Så man blev lite seg och kände bara för att ligga där och titta på tv resten av kvällen och mysa med sötisen.
Men det blev inte riktigt så för min sötis ville jätte gärna se fotbollen och vi har jue inte nian. Men så var Palle och Veronika snälla och erbjöd sig att vi kunde komma dit och kolla på matchen. Så vid kvart över åtta var vi hos dem igårkväll. Fasters favis var fortfarande uppe och åt chips =) Hon skulle bjuda alla på chips och även pepparkakor, hon är väldigt omtänksam. Vi busade en del som vi brukar göra när man träffar Tindra. Var jue ett tag sen man träffade dem så det var jätte trevligt igår. Vi hade även med vårt wii så vi spelade lite innan matchen började, även tindra skulle jue vara med...hehe. Sen så kollade vi på matchen och åt lite gottis till det. Vilken matach, sverige spelade jue så dåligt =( Menmen man fick jue se chippen lite...haha. Han är min favorit men gillad inte riktigt att ha hade klippt sig. Jaa så fick en riktigt trevlig kväll till slut igår =)

Nue ska jag snart gå och duscha lite och sen fixa lite lunch. Sen vid två har vi blivit hembjudna till Palle, Vonka oc Tindra. Vi ska spela lite wii och så ska vi bli bjudna på mat där =) Ska bli jätte trevligt!! Skoj att det händer något roligt på en söndag för en gångs skull. Söndagar har en tendens att vara lite sega annars. Visst jag hade kunnat fortsätta mitt arbete om magsår idag men det är mycket roligare att träffa dem idag =) Får fortsätta med arbetet en annan dag istället!!








Kommentarer
Skrivet av: ÄLSKLINGEN

hmm... vad ska man skriva här då?!?!?

inge aning......

älskar dig puss

2007-11-18 @ 13:20:47
Skrivet av: Jenny

Min helg har tillbringats på blocket :) Men vi har fortfarande inte hittat någon bil :(
Det där spelet WII du skriver om, såg en reklam om det, verkar riktigt roligt.
Kram

2007-11-18 @ 19:04:26
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Min helg har tillbringats på blocket :) Men vi har fortfarande inte hittat någon bil :(
Det där spelet WII du skriver om, såg en reklam om det, verkar riktigt roligt.
Kram

2007-11-18 @ 19:04:34
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: evamy

oj, vet inte hur jag ska kunna fatta mig kort :P men det är mycket musik i den. En tjej (hillary duff) som vill komma in på en sommarkurs i musik och pappan låter henne inte göra det osv osv. Hennes bror hjälper henne in men sen dör han i en bilolycka. Typ det de handla om :P

2007-11-18 @ 19:54:11
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0