Fullt upp!!

Som sagt har varit en full rulle med bowling och kalas blandannat.
Så har inte hunnit blogga något ihelgen...
Jag tänkte att jag bloggar ett längre inlägg imon om min helg, eftersom att nue har vi sötisens småsyskon på besök och dem ska sova här inatt.
Vi ska spela lite Wii och bara hade mysigt. Ett tag sen dem var hos oss så man får passa på att umgås med dem när dem väl är här...:)

Som sagt jag bloggar mer imogon, då kommer även lite bilder från helgens händelser.

Vad har ni annars hittat på ihelgen då? Är nyfiken. Hehe :)


Ps. Lousie min hela mailadress finns i mitt förra inlägg så om du vill kan du maila om till mig Ds.





Kommentarer
Skrivet av: jenny

Tack för kommentaren om min väska =)
Ja ... vad har man hittat på i helgen... handlat, myst med älsklingen, hälsat på mina föräldrar och kört runt å kollat lite hehe va en peciell anledning som ja kommer att berätta i min blogg senare hihihi ;)
Kram

2007-11-03 @ 21:29:04
Blogg/hemsida: http://jennssan.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0