Gospel tema i Idol!!


 Här Är Låtarna!!!


Marie: Whitney Houston - How Will I Know

Andreas: U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For

Mattias: R. Kelly - The World's Greatest

Daniel: The mamas and the papas - California dreamin

Amanda: Elvis Presley - Suspicious Mind


Tycks om låtvalen?? Tror nog det kan bli bra på fredag!!
Man kan jue undra vilken som kommer åka på fredag. Jag hoppas på Mattias.


Det är litte bättre med mig nue och huvdvärken är nästan borta, så skönt. Sen så har min sötis sagt förlåt så då blev jag genast glad igen :) Det ända som är väldigt jobbigt är mina eksem som kliar och kliar. Bli galen :(
Har nästan precis kollat på Andra Avenyn och ätit chokladpudding....serien blir bättre och bättre tycker jag!! Nån mer som ser den?? Ska snart kolla på cityakuten tror jag eller så kanske det blir lite wii-spelande. Har blivit besatt av det nästan. Men spelar sport-spelet en hel del och det är jue som träning, speciellt boxningen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!



Kommentarer
Skrivet av: tinkerbellan

Han hade varit där 2 gånger sa han..

2007-11-12 @ 21:01:34
Blogg/hemsida: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: Daphne Doggy

eftersom my man christoffer är ute så får jag väl hålla på daniel ;)

2007-11-13 @ 00:32:56
Blogg/hemsida: http://blondinandthecity.webblogg.se/
Skrivet av: Sara

Hej på dig också..Kul att du hitta min blogg..Har varit inne o läst lite på din blogg...skoj. Allt bra med dig? ha det bra..

2007-11-13 @ 08:29:58
Blogg/hemsida: http://www.sarisen83.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0