Happy Day =)

Har varit en väldigt bra dag idag =) Jag och sötisen kom hem för en liten stund sedan. Har varit hemma hos Palle, Vonka och Tindra nästan hela dagen. Vi kom till dem lite efter två!! Vi har spelat en hel del Wii idag, både bowling och golf =) Har även busat en hel del med busiga Tindra. Läst sagor, lekt med dockor m.m. Alltid lika skoj att busa med henne. Är jue som sagt fasters favis. Vi blev även bjudna på jätte god mat, potatisgratäng, ytterfile och sallad, mums!! Sen till efterrätt åt vi chokladpudding och grädde och där i mellan har dey blivit en del gottis som hade blivit över sen igår...hade en jätte trevlig dag/kväll med dem och det blev en hel del skratt. Speciellt när Peter snurrade Tindra, hon gillar det som bara den...hon vill bara mer och mer. Men sen kan hon knappt gå efteråt och det ser väldigt roligt ut =) Får snart igen tycker jag och spela lite och ha det trevligt!!

Det blev inte att man bara satt hemma ihelgen som jag trodde. Vi hade jue inga planer alls. Men helgen blev till slut väldigt lyckad ändå. Synd bara att helgerna går så himla snabbt bara!!
Då är det dags för skola imorogn igen och jag tror att vi komme gå länge imorgon....trist som bara den. Hoppas att det är varmt i klassrummet för jag tänker inte sitta där och frysa en hel dag till.

Jaja nue ska jag gå och mysa med min sötis i soffan en stund. Sen får man väl försöka gå och lägga sig i tid.

Här kommer lite bilder från dagen hemma hos Palle, Vonka och Tindra =)





Kommentarer
Skrivet av: Line

Men herregud vad söt lilla Tindra är!Förstår att du är tokig i henne!Skojsigt att du haft en rba helg!Hoppas veckan blir lika lyckad! Kramkram!

2007-11-18 @ 23:04:58
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Pernilla

Vad söt lilltjejen var :)

2007-11-19 @ 09:25:14
Blogg/hemsida: http://pernillas.webblogg.se
Skrivet av: *Sofie*

Låter som att ni haft en trevlig helg, så söt Tindra är!

2007-11-19 @ 10:13:03
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.webblogg.se
Skrivet av: Jennie

söt liten tjej :D

2007-11-19 @ 11:14:49
Blogg/hemsida: http://hallon8.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0