Helgen...

Har varit full rulle hela helgen känns det som =)
Igår så blev det en del Guitar Hero speladen och det gick sådär. Tog väldigt lång tid innan jag kom in i det och fick rätt på färgerna och så. Men så klarade jag två låtar. Men så var det dags för oss att bege oss hem till Dennis, Tessan och Kewin. Hos dem så käckade vi mat och kollade på film. Filmen vi kollade på var jätte rolig =) Det var trevligt att träffa dem för det var ett tag sen,,,,blir inte att vi är så ofta eftersom man har så mycket annat för sig. Men igår kunde vi alla så det var jue bra =)
När jag och sötisen kom hem igen så satte vi oss och designade våran gitarr till spelat. Den är jue svart och vit, så där det vita är så satte vi fast lite klistermärke som man fick med i paktet. Den blev mycket nice tycker vi =) Blev även att jag spelade lite till då men klarade inte det. Så jag gav upp och gick och la mig istället.

Idag så var det bestämt att mina föräldrar skulle komma in och fika idag. Men innan dess så blev det en del spelande och idag har det gått mycket bättre har fått in bra flyt nue så jag har väl snart klarat easy nivån. Man blir helt fast i detta spelat, farligt!! Jag och sötisen var även på Maxi och handlade fika och så handlade jag en ljusstjärna som jag ska ha i nått fönster, vet ej vilket än bara.
Vid två tiden kom mina föräldrar och då stod jag och spelade för fullt. Trodde jag skulle bli störd av att dem kom men det gick bra ändå =) Det blev även att Palle, Vonka och Tindra kom hit och fikade.
Mycket trevligt hade vi och så spelade vi lite golf på vårat Wiisport. När mina föräldrar hade kört hem så gick jag, Vonka, Palle och Tindra upp en runda på skyltsöndan. Men tyckte inte det var nått speciellt. Hittade en julklapp till min sötis så nått bra var det jue ändå =)
Vi gick sedan hem här igen och då stod min sötis och rockade....haha!! Vi beställde sedan pizza/kebab tillsammans och sedan blev det att vi spelade lite mer wii innan dem stack hem. Har självklart busat med busiga Tindra oxå....hon är för go =)

Såå ej haft tid att blogga fråns nue....Guitar Hero har nästan tagit all tid. Men det är alltid såå när man skaffar något nytt så tycker man det är jätte skoj i ett tag....lär väl tycka det är skoj så länge jag spelar på Easy sen så lär jag väl få kämpa igen innan jag klarar nästa nivå....menmen det ska nog gå det med!!!


   
GUITAR HERO!!


TINDRA OCH NINNA =)





Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0