Helt rätt!!

Det var helt rätt person som åkte ut ur Idol ikväll. Mattias har hängt löst i några veckor nue och jag tycker inte att han har varit super bra. Så för mig gjorde det inget att han åkte. Visst Andreas kanske inte var på topp men tycker ändå att han är bättre än Mattias.
Nue kommer det bli svårt dem kommande veckorna vilken man tycker ska åka ut. Men jag tror mer och mer att det kommer att vara Amanda och Daniel som kommer fajtas i globen. Vad tror ni och var det rätt person som åkte ikväll?? Kom igen och kommentera nue, vet jue att ni läser.

Hade jue lite gottis till Idol ikväll men har inte vatt så sugen fast att jag var sugen på det innan idag. Har haft ganska så ajaj i min mage ikväll och har varit väldig trött. Så har inte orkat göra så mycker så det blev inte att man åt så myckte ikväll. Men kan jue ha det imon iställer i fall magen är bättre =)

Min söta söits kommenterade min dagbok för första gången ikväll, men han råkade missa att han skulle byta namnet. Så det står att inlägget är från mig. Men såå gulligt att han skrev...visste nämligen inte att han gjorde det =)

Min sötis gick precis och la sig och jag tänke gå och göra honom sällskap om en stund, eftersom att jag är såå trött. Hoppas man orkar ta tag i städningen imon som jag har tänkt att jag ska göra!!

GODNATT!!!









Kommentarer
Skrivet av: Line

jag håller med dig, precis rätt person som fick åka hem. nästa gång blir det väl Andreas. Gulligt av din sambo att kommentera, min sambo har knappt sett min blogg och kan definitivt inte adressen...illa!:)Hur har det förresten gått med ditt kliande idag efter vårdcentralen?Hoppas det blivit bättre!Sov nu så gott!Nu lovar jag att sluta med kommentarer för idag!:)

2007-11-16 @ 23:20:44
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Louise

Jodå, jag bor här! :-)
Jag har nog förätit mig på pepparkakor. Köpte en burk på Willy:s som är slut nu :-)

2007-11-16 @ 23:29:58
Blogg/hemsida: http://ladivina.blogg.se
Skrivet av: Daphne Doggy

jag håller helt klart på daniel, christoffer är borta och de andra är bara pinsamma

x

2007-11-17 @ 11:13:49
Blogg/hemsida: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0