Inget jobb....

Jag skulle ha jobbat idag men men huvudvärk kom tillbaka och idag mår jag även väldigt illa, som jag brukar göra ibland när jag har huvudvärk. Så tråkigt är det när man verkligen vill och kan jobba. Jaja kommer väl fler chanser!! Men tänker försöka vila mycket idag så man förhoppningsvis kan gå till skolan imorgon. Vill helst inte vara hemma för då får man bara en massa extra läxor som jag inte orkar med.

Jag har precis skickat in mitt arbete om magsår nu, så det ska bli intressant och se vad alla i andra i klassen tycker om det. Hade även kommit in två andra arbeten, men ej orkat läsa igenom dem ordentligt nue så jag får göra det sen när jag är lite piggare.

Jag ska snart gå och lägga mig i soffan och vila och kolla på Days.Orkar inte vara uppe några längre stunder känns det som, så det blir nog inte så mycket bloggande för min del idag. Fårse om man kanske orkar skriva nått mer ikväll.

Ni får ha en bra dag =)



Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Stackare, hoppas du kryar på dig. Kramiz

2007-11-28 @ 19:47:25
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Emelie

Läste att du inte mådde så bra..Har du huvudvärk ofta??Allt bra annars?Hoppas att det blir bättre!Gillar förresten din frisyr har nästan likadant själv för tillfället=)Bra att ha e kusin som läser till frisör!Kramar

2007-11-28 @ 19:57:19
Blogg/hemsida: http://emelisan.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0