Måndag...

Jag vaknade imorse och mådde inte super bra. Hade både ont i magen och i huvudet. Så det blev aldrig att jag gick till skolan för att träffa min grupp idag. Hoppas att dem klarade det ändå. Men det tror jag att dem gjorde, dem
är jue så duktiga. Lite trist att jag inte kunde vara med och delta bara med min del. Menmen får göra det nästa
gång istället.
Just nue mår jag sådär, med magen är det bättre med huvudvärken sitter i.
Men jag var ändå ute och gick en runda innan Days började för att få lite frisk luft. Det var nyttigt kan jag säga.
Jag har nästan precis kollat på Days. Annars så har det inte hänt så mycket.
Ska ta och vila en stund tror jag...känns som jag behöver det. Kanske huvudvärken försvinner med.

Hade inte så mycket att skriva just nue och orkar inte heller...
Fårse om jag kanske skriver något mer ikväll.

Ha det fint
Kram!!!






Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0