Min sötnos =)

Min sötnos kom precis hem från stan och han hade köpt med sig en lite julpresent till mig. En liten överraskning.
Den här fick jag, visst är den såå fin =)



Han sa att han tog en röd sådan eftersom att det är kärlekens färg, såå gulligt =)



Imorse när jag vaknade så hade jag väldigt ont i huvudet så det blev inte att jag jobbade idag. Utan jag har bara varit hemma och slappat och kollat på tv. Nue är det lite bättre med huvudet, skönt det!!
När låg och kollade på Days innan idag så kom min sötis hem. Jag blevt helt stum och bara tittade på honom. Han brukar liksom aldrig vara hemma så tidigt. Klockan var jue bara 13.15. Jag frågade vad han gjorde hemma alla redan och då sa han att han åkte hem för att inte jag mådde bra....men det visade sig att han jobbarkompis barn var sjuka....men roligt ändå att ha kom hem så tidigt. Blev jue en lite överraskning det med.

Jag tänkte försöka orka göra en liten läxa som jag har nue så jag får det undanstökat. För sen imorgon och några dagar framåt kommer jag ha fullt upp med att läsa alla i klassens arbete. Vi har jue jue stort stora arbete i omvårdnad och där gjorde jue jag om magsår. Så imorgon ska allas arbete vara färdiga och sen ska dem läggas upp på buffen så att alla ska kunna läsa och granska dem. Vi ska kunna veta vad dem handlarr om kunna ge bra och lite mindre bra kritik om dem olika. Jag tycker det är svårt att kritisera andras arbete och speciellt om man tycker det är jätte bra. Tycker inte det är roligt att hitta fel bara för att man ska göra det. Menmen får väl se imon hur det går med det...

Ha en fortsatt bra dag!!!




Kommentarer
Skrivet av: evamy

Ja den var fin!
Aha okej, vad gör du annars om dagarna då? Jobbar du bara extra eller pluggar du eller? Japp, jag jobbar ständig natt så jag får stå ut 3 nätter till denna vecka ;)

2007-11-27 @ 15:10:20
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Anonym

yes box,tror ju inte på nån Gud-enbart på LAsse...så han är min gud,min ledstjärna och absolut det bästa plåstret för öppna sår och glädjen när man mår som bäst...
Skoj med överraskningar,nu ska ja gå till barnmorskan och hoppas inte på några överraskningar där =)

2007-11-27 @ 15:46:17
Skrivet av: Pernilla

Anonym: Jag tror jag vet vem du är, men kanske glömt att skriva ditt namn. Lycka till hos barnmorskan =)

2007-11-27 @ 16:13:56
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: evamy

Just ja! Det var så det va :)
Nja, inte så jobbigt faktiskt. Man vänjer sig. Jag jobbar ju 4 nätter i veckan så detär rätt lugnt. Det enda som är lite jobbigt är ju att man aldrig får somna med fredrik och så.. Man får lite dagsljus nu på vintern. Men annars är det rätt lugnt. Bättre betalt ;)

2007-11-27 @ 18:41:40
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Pernilla

MariaDays: Tröjan är köpt på HM. Tack så mycket förresten, är så nöjd med min frissa =)

2007-11-27 @ 19:18:26
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0