Mycket Skratt :)

Igår hemma hos mina föräldrar blev det en massa skratt, hela kvällen :) Svårt att beskriva hur roligt vi hade...
Jag och min sötis kom dit vid tre tiden och då satte vi oss och kollade färdigt hockeyn innan det var dags för att äta, min pappa fick även sin fardagspresent och han blev glad över det han fick :)
 Vi fick jätte god mat som vi alltid brukar få. Det blev ris med köttgryta med olika grönsaker i.
Tillefterrätt blev det maraboutårta och grädde. När vi fikade så kom även Tomas och Helene.
Det är bekanta tilll mina föräldrar.
Efter vi hade fikat så skulle vi spela kort. Vi skille spela Canasta som vi brukar göra och det är roligare att spela det när man är sex personer.
Det blev att jag och Tomas skulle spela i samma lag och för oss gick det upp och ner. Men till slut så vann vi :)
Vi började spela en runda till men vi orkade bara halva för alla var ganska så trötta.
Så Helene och Tomas tänkte köra hem och då var klockan 22.30. Men sen så tyckte min mamma att Tomas skulle testa fitness där man ser sin ålder på vårt Wii. Han hade sagt hela kvällen att han skulle bli 25 år. Joo visst!! Det gick sådär när han gjorde testet första gången men andra gången fick han att han var 36 år, men min pappa som är 52 på riktigt blev bara 30, så han är väldigt bra kondis faktiskt.
Det ritkigt roliga på hela kvällen började när min pappa och Tomas skulle ge sig på att boxas på vårt Wii då.
Alla knäckte sig totalt för det såå så himla roligt ut när den stod där och efterråt var dem helt slut. Jag lovar att det är som ett träningpass att stå där och boxas i 9-12 minuter.
Sen blev det att även jag och mamma mötes och jag vann efter henne och även jag var helt slut efterråt men sen så ville även Helene testa. Så jag fick spela mot henne oxå. Kan säga att det var jobbigt att köra två matcher mot varandra och det var nära att Helene vann men jag fick ner henne i dem sista minterna...Som sagt när vi spelade detta så skrattade vi som bara den, visst det gjorde vi i mellan åt när vi spelade kort oxå. Men det tog priset när Pappa och Tomas boxades...eller rättare sagt när Tomas och Mamma skulle mötas. Då orkade inte Tomas fullfölja matchen eftersom att han var såå trött. Men mamma var duktig och kämpade på :)
Hade en sjukt rolig kväll som nog ingen av oss kommer glömma i första taget. Som sagt det är svårt att skriva den sjukt roliga känslan som man hade igår...




Har i några bilder från kvällen. Men det bästa har vi fångat på film istället.
Vi filmade även när man spelade och där ser man mer hur kul vi hade :)



Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Låter som en trevlig lördagskväll.

2007-11-11 @ 19:23:13
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Tack :D

Ååååh..jag vill också spela Wii! :D

2007-11-12 @ 10:36:57
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0