Nue var jag duktig :)

Nue känner jag mig duktig eftersom att jag tog tag i arbetet om magsår. Jag har skrivit ungefär en sida idag om vad magsår är och hur det uppstår. Känns bra att jag har börjat. Ska fortsätta med det lite till sen har jag tänkt mig.
Jag mailade oxå en arbetsplant till min lärare där jag beskriver vad jag tänkte ta med i arbetet och om hon tycker det är ok så eller om jag ska ha med något mer eller ta bort något som jag tänkt.
Jag tycker det är super att man kan få handledning av våran lärare under tiden vi gör arbetet :)

Jag har ej gjort så mycket annat idag. Har mest slappat och kollat på tv eftersom att jag fortfarande har ont i nacke och rygg. Känner mig helt stel i kroppen.
Hoppas det blir bättre tills imorgonkväll då vi har planerat att bowla med Jessica, Marcus och Paul...

Funderar på om jag ska gå och diska men känner inte riktigt för det. Inte skoj att diska när man har ont och jag borde inte sitta här framför datorn så mycket heller...men försöker sitta bekvämt så att det inte ska bli värre...databeroende som är så spenderar man jue en del har framför. Både för nöjets skull och för skolans!!
Men kan nog vänta med disken tills imon, i fall jag orkar låta den stå där så länge. Gillar inte att ha en massa disk stående. Men vi ska ändå inte laga mat ikväll eftersom att vi har bestämt att när sötisen varit på synundersökning så ska han ta med sig varsin macka hem från Subway. Det var länge sen vi åt därifrån så vi tänkte göra det ikväll.
Kvällen blir lugn annars, som dem brukar bli mitt i veckorna.
Det blir matprogram större delen av kvällen. Blandannat Niklas Mat och vad blir det för mat med Per Moberg. Alltid roligt med tips och ideer på vad man själv kan laga. För ibland har man jue idetorka.

Känns som det blev både ros och ris i detta inlägg. Men det går lite upp och ner idag känns det som....

Puss och Kram på er :)





Kommentarer
Skrivet av: Louise

Behöver du några rader i arbetet från någon som har magsår så hojta till :( Inte kul att få det vid 23 års ålder :(

2007-11-01 @ 22:21:06
Skrivet av: Pernilla

Lousie: Det vill jag jätte gärna ha. Hade tänkt ha med en historia från en som har magsår, så det passar perfekt :) Du kan maila mig på [email protected]

2007-11-01 @ 22:27:40
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0