Pysslingen!!

Min dag började med skola och jag trodde att jag skulle vara jätte trött när jag skulle gå upp eftersom att jag sov inte särskilt bra inatt. Men jag var ganska så pigg. Kanske var för att jag visste att det bara var halv dag i skolan =) Idag så hade vi social omsorg där vi skulle redovisa våra små arbeten om det ulitmata boendet. Jag ochh Sofie hade om utemiljön och vi fick mycket beröm för det vi hade gjort, skoj =)

Jag ser vid kvart i elva att Pysslingen hade ringt så jag ringde upp dem och frågade vad dem ville. Dem behövde såklart en vikarie som kunde in och jobba. Jag sa att jag slutade hlav tolv så om dem kunde vänta så skulle jag skynda mig att komma dit och så blev det. Var bara hem och slänga i sin en macka och byta kläder och sen packa ihop lite utekläder men glömde mina inneskor mitt i allt...var ganska så stressad. När jag väl var där så fick jag infå att jag skulle vara på syskonavdelningen fast att jag fått information när dem ringde att jag skulle vara på småbarn. Sen så har jag bollats mellan syskon och småbarnsavdelningarna mer eller mindre hela dagen fram tlls jag slutade halv fem. Lite jobbigt men det var roligt för då fick jag träffa dem flesta utav barnen och personalen =) Alltid lika roligt att komma dit och jobba man känner sig alltid välkommen!! Så imorgon ska jag oxå jobab för då är jag jue ledig från skolan, så imon är det jobb mellan 11-15 på småbarn. Kan jue hoppas att det blir på onsdag med för då är jag oxå ledig!!! Bra att man får jobba lite nue eftersom att det blir goa pengar i december eftersom att jag inte får något csn då...

Nue ska jag och sötisen strax äta. Det blir hans hemmagjorda potatismos och köttbullar, mums =) Sen ikväll så blir det nog lite Guitar Hero och tv-tittande. Tror ej jag tar tag i några läxor ikväll. Hade jue tänkt göra det efter skolan idag men så blev det jue inte och nue känner jag inte rikttigt för det. Jaja får se hur jag gör!!!

Vad har ni gjort idag, nyfiken är jag???




Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Åh hur orkar du både studera och arbeta, hade nog aldrig jag orkat. Ikväll har jag övningskört med sambon, mesta tiden går åt att sitta i bilen nu förtiden:) Kram

2007-11-26 @ 21:22:04
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Anna

Hm..marie el amanda. amanda e visserligen mer popidol kanske=) har utstrålningen och "det". men visst..marie sjunger bättre.

2007-11-26 @ 23:15:06
Skrivet av: evamy

aa jag längtar hur mycket som helst. och nu när man bokat och de så längtar man ju ännu mer! men men bara 22 veckor kvar :P haha
Jag har nyss klivit upp så får se hur min dag blir! Själv då? vad hittar du på?

2007-11-27 @ 15:01:09
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0