Rocktema

För er som inte vet är det rocktema i Idol på fredag och nue ska dem sjunga två låtar var....

Andreas

1. Heaven's On Fire
(Kiss)

2. Livin' on a Prayer
(Bon Jovi)

Amanda

1. You Really Got Me
(The Kinks)

2. I'm Just A Girl
(No Doubt)

Marie

1. You Oughta Know
(Alanis Morissette)

2. Weak
(Skunk Anansie)

Daniel

1. Roxanne
(the Police)

2. Livin on the edge
(Aerosmith)

Ska bli intressant och se hur det kommer bli på fredag om dem valt rätt låtar m.m. Alltid lika spännande och se. Nästan lite trist att det snart är slut. Vad ska jag då se på fredaga?? Haha!!


Har kollat på Ugly Betty nue och där undrar man om kommer Betty bli ihop med Henry nue då? Vad tror ni? Sen i Desperate Housewives blev man nyfiken på vad ska Carlos göra med Edie igentligen? Jaja det återstår och se nästa tisdag. Längtar redan, tvgalen som jag är.

Är som sagt ledig imorgon eller det är jue sj.studier. Men säger ledig för jag får jue sova länge och behöver inte gå upp tidigt, så skönt =)

Ni får sova gott när det är dags, själv ska jag vara uppe ett tag till tänkte jag!!!



Kommentarer
Skrivet av: jenny

Åh... ja skulle oxå vilja se de serierna =( men ja jobbar juh... buhu =( så trist!! när går repriserna för de olika?

2007-11-21 @ 14:50:01
Blogg/hemsida: http://jennssan.blogg.se
Skrivet av: Jenny

På fredagar kl 20.00 sitter jag som klistrad framför tv:n :)
Hoppas du haft en bra onsdag ?!
Kram J

2007-11-21 @ 17:32:02
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0