Så typiskt!!

Det blev inget jobb för mig för jag är fortfarande lite halv krasslig. Vill inte gå och jobba då och kanske smita ner
någon annan.
Jag som vilade så mycket igår för att jag skulle kunna jobba idag. Ville så gärna joba för det var så länge sen
jag var där och fast man inte vatt där på ett tag så känner man sig alltid välkommen.
Menmen inget att göra åt det. Får hoppas man får jobba där en annan dag istället, när man mår bra.
Så idag blir det att fortsätta slappa och vila och hoppas man bli bättre tills imon istället så att man kan gå
till skolan.

Tror faktiskt att jag ska gå och kolla lite på tv. Glamour reprisen börjar jue snart och jag har inte sett det på ett tag så kanske ska ta och göra det...sen är det jue Days oxå sen. Får man jue inte missa
Ska även kolla på Prison Break som jag spelade in igår eftersom att jag orkade inte vara uppe och kolla på det.
Så blir nog att man spenderar största delen av dagen vid tvn.
Vil jue bli frisk så lika bra att bara ta det lugnt....

Memnen ni får ha en bra dag och förresten vad ska ni hitta på idag??


Puss Och Kram



Kommentarer
Skrivet av: Fredrik

svar på min bloggg =)

2007-11-06 @ 15:04:42
Blogg/hemsida: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0