Snart dax...

för att gå och lägga sig igen så man orkar upp igen. Är jue skola imon igen och då ska vi ha psykratri. Vi ska ha
någon ny lärare i det ämnet. Ska bli intressant och se hur det blir. Men är inte så trött så kommer nog vara uppe en liten stund till. Kanske lägger mig och läser en stund innan, är väldigt avkopplande tycker jag.

Jag och sötisen var och storhandlade som sagt innan ikväll efter att han hade slutat jobba. Vi handlade på maxi och det blev en hel del mat och lite onyttigheter. Ska jue inte äta så mycket på veckorna, men är inte så lätt
när man är en gottegris...hehe :)
Såg även en jätte fin ljusstjärna som jag ska ha i köksfönstret som jag ska köpa sen när jag har lite mer pengar.
Är lite snålt med det denna månaden, Haft en del oväntade utgifter. Menmen så är det ibland.
Efter vi handlat så åt vi lite sen så har jag mest kollat på tv. Bland annat på Bonder söker fru och på Grey`s Anatomy....Blir mycket tv på vardagskvällarna. Finns jue så mycket bra på tvn, eller vad säger ni??

Är fler och fler som lämnar kommentarer efter dem har läst min blogg nue. Är jätte roligt tycker jag. Är mycket roligare att veta vilka som läser. För det är jue en hel del :) Så tack alla ni!!!

Men ni får sova så gott ni väl ska sova, eller om ni redan gör de så får ni fortsätta sova gott...hehe :)



Kommentarer
Skrivet av: Hampus

Tack så mkt :) Du är så snäll! :)

2007-11-07 @ 22:36:01
Blogg/hemsida: http://hampusvestin.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0