Snart Sovdax!!

Jag hade tänkt det. Är ledig imorgon men det blev att jag, Emmy och Annika ska på studiebesök imon inom rehabilitering. Vi ska vara där klockan 10. Så lite sovmorgon får jag jue allt. Men tycker ändå det är tidigt att gå upp vid halv nio som det lär bli. Gillar att sova länge, länge. Sen så ska man jue till vårdcentralen oxå imorgon som jag skrev i mitt förra inlägg. Hoppas verkligen jag får nått som gör att det slutar klia...

Kvällen har varit ok, men har ändå varit nere och ej varit på humör. Känner att jag knappt varit social med min söts ikväll. Men har liksom inte riktigt orkat. Som tur är så förstår han mig så väl :) Oturen följde mig genom kvällen oxå...Vi bestämde att vi sötisen skulle laga hemmagjord potatismos och kassler. När potatisen kokat färdigt och han ska fixa mosen så ser han att vi inte har någon mjölk hemma :( Så det blev potatis med lite smör på och kassler...funkade men inte lika gott som sötisens mos. Har även oturen att ha ont i min mage fortfarande...menmen det får gå ändå.

Imorgon ska jag inte påverkas av allt negativt. Utan försöka ha en bra dag och sen ha en riktigt mysig kväll med min älskade sötnos :) Så man får hoppas att man inte får nått tråkigt besked från vårdcentralen bara om att det inte går göra nått åt, eller att dem inte vet vad det beror på. Bli knäpp i sådana fall. Men jag tror nog jag får något som kommer hjälpa, en ny salva kanske som hjälper mer mot klåda kanske? Jaja återstår att se imon.

Helgen närmar sig som sagt, fredag imon!! För en gångs skull har inte vi något planerat alls ihelgen. Faktiskt ganska så skönt men samtidigt när jag tänker på det så blir jag ratslös. Eftersom att jag tänker ska jag bara vara hemma hela helgen. Det lär säkert inte bli det, för det brukar alltid dyka upp något. Sen så har jag och min sötis tänkt att vi ska storstäda på lördag för det behövs verkligen. Hade viljat sätta upp julpyntet i samma veva men känns fortfarande lite för tidigt....tycker ni att det är det??

Blev ett ganska så långt inlägg nue oxå....mycket och skriva idag visst :)


image316







Kommentarer
Skrivet av: Anna

Ja du ska ju till thailand din lyllos! Härligt ju!

2007-11-16 @ 00:50:58
Blogg/hemsida: http://nightvision.blogg.se
Skrivet av: evamy

okej :) För den såg så fräsch ut tycker jag! Så nästan så man vill prova, för jag tycker inte om mandelmassa :P

Tack för svaret på min fråga :)

2007-11-16 @ 03:41:29
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: toyza

Vi ska till Bang Tao eller något sånt :p som ligger i Phuket. Jaså, va kul! :)

2007-11-16 @ 07:36:53
Blogg/hemsida: http://toyza.blogg.se
Skrivet av: Daphne Doggy

hoppas det blir bättre!

x

2007-11-16 @ 09:18:16
Blogg/hemsida: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0