Torsdag!!

Torsdag idag och man har spenderat hela sin dag i skolan. Det var lång dag i alla fall. Kom inte hem fråns efter halv fyra. Såå nue är jag ganska så trött, eller har rättare sagt varit det hela dagen idag oxå=( Det är vädret som påverkar mig jätte mycket just nue. Vill att solen ska titta fram snart för det var länge sen man såg den.
Skoldagen började med Psykiatri och vi pratade om bemötande inom det, vad man ska tänka på och hur man ska vara. Vi fick även ett fall som vi skulle reflektera över och sen sista timmen kollade vi på film och då håll jag på slockna till....Vi hade sedan lunch och efter det så hade vi social omsorg där vi fortsatte att prata om demens. Sen så skulle vi två och två göra ett litet arbete om det "Ultimata boendet". Jag och Sofie tog biten om utemiljön, faktiskt riktigt roligt att själv få komma på och tänka på vad som kan vara bra för dem dementa!!

Nue hade jag snart ta tag i mitt arbete om magsår, så jag blir färdig med det någon gång. Är så trött på mig själv att jag inte tar tag i det, men vad ska man göra när man tappat lusten för det?! Annars blir nog kvällen lugn. Vi ska äta om en stund och ikväll blir det Tacos....mums!! Sen så ska jag kolla på "Vad blir det för mat", med Per Moberg. Är jue sista avsnittet för säsongen så det får man inte missa!!

Ha en fortsatt bra kväll....








Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0