Torsdag

Jag har inte orkat blogga så mycket dem senaste dagarna eftersom att jag ej mått så bra. Är hemma från i skolan idag oxå eftersom att jag fortfarande inte mådde bra imorse. Men nue äntligen känns det som det håller på att släppa lite, skönt det i så fall för det är så tråkigt att ligga hemma och vara dålig. Man orkar jue inte göra något.

Nue har jag precis kollat på dagens Days, det bästa avsnittet på länge =) Jag kollar på Days och har följt den serien i ett antal år nue. Idag så kom min stora favorit tillbaka, nämligen Chloe. Äntligen kan det vara hon och Brady igen, dem är mitt favoritpar i Days!! Ni som kollar på den vet nog vad jag menar, hehe =)

Hmm vet ej rikitgt vad jag ska göra nue. Men ska väl ta och duscha om en stund har jag tänkt. För jag och sötisen har tänkt åka och storhandla när han kommer hem ikväll.Hade jue tänkt göra det igår men mådde jue inte alls bra då, så förhoppningsvis så ska jag orka det idag. Ska handla hem lite ingredigenser så jag kan göra lite julgodis tror jag....

Tror faktiskt att jag ska ta och spela lite Guitar Hero, var jue någon dag sen nue. Fårse om jag blir nått bätre =)

Ha en fortsatt bra dag!!!




Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Days är favvo serien när man är sjuk, nu var det ett tag sen så det har säkert hänt en hel del :) Julgodis va gott, vad för slags julgodis ska du baka?
Kram

2007-11-29 @ 19:29:09
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0