Torsdagskväll...

Kvällen har bara varit lugn här. Men det blev aldrig att jag diskade, det blev bara att jag ställde in den diskade disken sen orkade jag inte ta tag i det andra. Jag skulle sedan kolla i skänken om vi hade någon lapp från subway så jag kunde se vad jag ville ha...så sötisen kunde köpa til mig oxå. Men vi hade ingen lapp. Men sen så tyckte jag att det var en massa onödigt skit i lådan så det blev att jag rensade alla lådorna i
skänken. Ser mycket bättre ut kan jag jue säga. Det är jue så lätt att man bara öppnar en låda och slänger ner allt där som man inte vill ha synligt...
Som sagt så köpte min sötis macka från subway med sig hem idag och jag tog med rostbiff och det var gott och så, men kände mig inte riktigt sugen på det. Sen så blev jag ganska så hungrig igen bara efter någon timme. Så har typ gått och småätit hela kvällen och det är jue inte bra...menmen får skylla mig själv som ville ha det.
Annars ikväll så har jag och sötisen bara myst och kollat på matlagniingsprogram...fick lite nya ideer. Alltid bra :)

Med ryggen och nacken är det sådär. Fattar verkligen inte vad jag ska ha kunnat göra för att få såhär ont. Hoppas i alla fall att man vaknar imon och känner att det är bättre. För det känns som att jag kommer inte orka bowla så mycket imon annars och det är jue lite trist.
Annars imon har jag tänkt fortsätta med mitt arbete om magsår, tror jag. Fårse vad som händer. Ska även hämta ut ett paket på domus. Är en skolbok så det är inget värst skoj jag ska hämta.

Louise, du skrev en kommentar till mig om att du kunde berätta om hur det är att ha magsår. Jag svarade dig i min blogg där du hittar min mail adress så kan du maila mig. Jätte roligt att andra människor vill hjälpa till, väldigt tacksam för det :) :) Om det finns fler så får ni självklart oxå berätta eran historia om ni vill.









Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0