AA-Möte

Jag har nästan precis kommit hem från AA-mötet som jag och min basgrupp gick på. Det var väldigt intressant och givande att få komma dit och lyssna på allas berättelser och försöka förstå att alkolism är en sjukdom. Det är nog många som inte tror att det är det. Men det är det!! Man fick höra olika många varianter och även från anhörigas sida. Men när man satt där var det ändå väldigt svårt att sätta sig in i deras sits....Vi kommer ha mycket information som vi kan ta med oss när vi skriver vårt arbete om alkolism. Kommer bli jätte intressant detta.

Nue ska jag snart kolla på Desperate Housewives. Missade jue Ugly Betty så får kolla på reprisen om det nue går någon.
Ska även läsa klart kapitlet som vi skulle ha läst till imorgon, hann inte det innan jag skulle iväg. Vi ska jue vara på sjukhuset imorgon och ha praktiska övningar. Vi brukar ha det på milner annars men det är jätte svårt att få boka salarna där så vår lärare hade fått nyss om att man kan låna på sjukhuset istället. Så där ska vi spendera tre onsdagar nue. Vi ska lära oss olika sorters provtagningar, sätta kateter m.m. Tycker sånt är lite jobbigt eftersom att som jag sagt innan är jag rädd att göra fel. Men det ska nog gå bra. Är med Sofie och vi ät typ på samma nivå, så det känns ok.

Men ha en fortsatt trevlig kväll!!!



Kommentarer
Skrivet av: Cissi

Heeeeeej
Det är på Furets förskola jag ska vara=) på småbarns avd.

2007-10-24 @ 11:27:26

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0