Det blir aldrig som man tänkt sig, eller?

Ikväll blev det inte som man planerat. Hade jue tänkt ha en mysig hemmakväll med sötisen. Men istället blev det att Ullis och Micke kom hit och spelade kort och Wii. Men det gjorde absolut ingenting för vi hade jätte roligt ändå. Dem blev såå glada för jag bjöd dem på mat och jag vet jue att Ullis tycker om räkor väldigt mycket, så det passade bra. Min älskade sötis fixade varma mackor till sig själv, kan säga att dem inte såg allt för goda ut...menmen det var jue han som skulle äta dem. Hade en sjukt rolig kväll med mycket fnitter :) När dem körde hem så kollade jag på Idolklippen på nätet och jag tycker Amanda och Marie var riktigt bra ikväll, gillar Sam men han gjorde inte den låten alls bra och inte Christoffer heller. Men kollade precis på utröstningen och av dem tre så hade jag nog sett att Mattias hade åkt ut men helt ok med Evelina oxå. Bara Amanda är kvar så är jag nöjd. Tyckte ni det var rätt person som fick lämna Idol??
Jag har tänkt gå och lägga mig om en stund. Ska jue upp i vettig tid imon för klockan halv elva kommer Jessica gumman och hämtar mig. Sen så ska vi bege oss till Nova i Lund. Där det förmodligen kommer bli lite shopping :)
Sen på kvällen så ska Jessica och Markus hit och spela lie Wii och så ska vi drikcka lite....kanske blir utgång. Vet vet??

Här kommer "konstiga" bilder från ikväll, bjuder på det!!

     




Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0