Falsk??

Den här kommentaren hade jag fått nue ikväll. Självklart kommer jag inte godkänna den eftersom att oerspnen kan inte stå för vem den är. Kommentaren:Du säger att du inte tycker om falska människor. Ta en funderare om dig själv o ransaka lite i ditt eget liv. Så ser du att du är den mest falska människa i denna värld. Skaffa dig ett liv i stället.

Om den här personen nue inte gillar mig som skrivit detta till mig, så kan man väl stå vem man är. Men nää då det kan man inte. Vadå fegt??
Ahh vad man kan bli sur på sådant här...tyck jag är falsk då. Vet inte vad jag skulle gjort mot dig....menmen. Jag vet vilka som är mina vänner och inte och det räcker för mig. Ganska roligt att den här personen lägger ner en massa av sin tid av att gå och reta sig på mig....inget bättre för sig kanske.
Menmen detta ska inte få fördärva min fredagskväll. Jag vet vem jag är och de som inte gillar mig, behöver inte heller vara i min närhet...tvingar ingen.
Hmm nog om detta....men man blir så irreterrad ändå när folk skriver såhär. Jag vet jue vem jag är, jag och många anser att jag är väldigt rak och ärlig. Går inte runt och snackar skit. Då säger jag hellre till personen direkt till presonen om det skulle vara nått. Menmen nog om detta.

Nån som vet förresten hur man kunde spåra IP:adressen, har glömt det.,



Annars har min fredagskväll med min sötis bara varit bra. Vi har spelat lite WI, det är väldigt roligt, tycker jag i alla fall. Vi har även kollat på Idol som börjar om en stund. Tycker det var många bra, så vet ej riktigt vilken jag tycker ska åka ut. Men tycker nog mest Anastasia eller Evelina. Hade jue även köpte hem lite godis och ostbågar till ikväll men jag var inte så sugen och inte sötisen heller. Är ofta så att man är såå sugen när man står i affären men när man väl ska äta det så är man inte sugen. Med vissa undantag dock....ibland kan jag kränga som bara den oxå!!

Irreterrad som bara den av det där inlägget, men ska försöka lugna ner mig....så ha det så bra!!


Kommentarer
Skrivet av: tinkerbellan

lika bra att du kollar IP nummer direkt för jag har aningar om att du tror det e jag.. Så gämför IP nummret.. du hittar det när du klickar på KOMMENTARER så ska det stå under texten som folket har skrivit..
Vill bara Ha rent mjöl i påsen o skriva direkt.. DET E INTE JAG...

2007-10-06 @ 10:01:33
Blogg/hemsida: http://tinkerbellan.webblogg.se
Skrivet av: Cissi

Bryr dig inte om sådana människor... sådana människor skriver så bara för att de har dålig självkänsla.. du är en underbar person som bryr dig om andra.. glöm aldrig det!

2007-10-06 @ 11:54:02

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0