Flygtider!!

Idag fick vi hem på posten en ny bekräftelse på våra flygtider till och från Thailand. Vi kommer att resa den 9 januari klockan 23.40. Ganska så bra faktiskt för då är det natt och mörkt så förhoppningvis så kan man sova lite på planet. Jag kan även gå i skolan den 9 utan att missa något, tycker jag är väldigt bra för då blir det inte så mycket som jag ska ta igen. Vi kommer att landa den 10 jan i Thailand, deras tid 16.25. Så den dagen/kvällen lär bli lugn för vi lär jue vara trötta efter en lång resa. Man kan jue hoppas att vi går ut och äter en god middag i alla fall och firar min födelsedag lite....hmm återstår att se vad som händer då :) På hemresan kommer vi att flyga från Thailand den 24 jan klockan 19.15 ganska så bra faktiskt för då hinner vi ändå sola och bada lite grann sista dagen :) Vi kommer sedan att landa i Köpenhamn natten till den 25 klockan 02.55. Om allt går enligt planerna så är det dessa tiderna...vi ska mellanlanda i Riga med på vägen hem. Men det kommer nog bli ganka så drygt när vi mitt i natten ska behöva vänta på att ett tåg ska gå hem mot Kristianstad. Man lär jue inte vara hemma fråns på fredagmorgon. Tur att det är helg sen så man hinner vila upp sig innan skola/praktik börjar....Jaja nog om detta, men kan inte hjälpa att det blir mycket om Thailand nue...man längtar jue som bara den till värmen och solen. Speciellt när det är så här trist väder ute...

Måndag idag som sagt och jag har höstlov och idag händer det nog inget speciellt. Har inte gjort särskilt mycket hittillls. Mer än att min pappa var här en liten stund och lämnade en tröja som jag hade beställtt. Men tunikan hade fortfarande inte kommit. Luie trist. Men tröjan som jag fick är lila och är halvlång. Gillar länge tröjor och det är så skönt för om man vill kan man bara ha leggins under om man vill. Är jue riktigt snyggt oxå!!
Jag har även spenderat en del av tiden till att titta på reprisen av Days som jag hade spelat in och sen så kollade jag på dagens Days. Så nue känner jag att man kanske ta och göra något vetigt. Diska kanske? Jaja får se vad jag känner för. Har jue lov så behöver jue inte stressa precis.

Jag hoppas ni har en bra dag fast att vädret är som det är.....

KRAM



Kommentarer
Skrivet av: Emma

Vera säger tack =)

2007-10-29 @ 14:32:20
Blogg/hemsida: http://mindottervera.webblogg.se
Skrivet av: MariaDayz

Perfekt tid att åka efter jul/nyår =)
En jobbarkompis åker hem till Filippinerna (oxå i Januari =p) och hon bli borta i 3 Månader
Hoppas alla flygtider stämmer så det inte blir nå förseningar, de e inge kul =/

2007-10-29 @ 14:33:32
Skrivet av: Pernilla

MariaDays, tack för kommentaren. Jag hoppas oxå att det inte blir förseningar!! Ska bli så skönt att få resa iväg lite...

Emma, det var så lite så :)

2007-10-29 @ 14:40:31
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Pernilla

Mariadays: Det gjorde jag oxå. Man bara längtade ännu mer när man såg det...

2007-10-29 @ 15:10:46
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se
Skrivet av: Miia

GÖTT med Thailand!!!!!!!
Och mumsigt med biffar hehe..
men jag lider med av samma problem som du..att det e sÅ himla trist att komma på middag VARJE dag..
tyvärr jobbar min sambo 5-18 så nu när jag går hemma e maten min uppgift..men efter en vecka e ju all
fantasi uppäten =(

2007-10-29 @ 16:05:52
Blogg/hemsida: http://miian.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0