Gammalt groll.....

Nue vet jag vem personen är som skrivit kommentarena. Förstår inte att dem fortfarande håller på. Det dem skriver om hände för ett antal år sedan. Jag kan stå för att jag gjorde visa saker då, men det var inte bara JAG. Men man ska visst dras med sina misstag hela livet. Men tänker inte bry mig om det. Det ligger bakom mig nue och idag är jag en helt annan människa, men det förstår inte dem. Som sagt jag vet vilka som är mina Vänner idag :)
Det är nästan lite skrattretande.....sen att den här personen fattar jag inte eftersom att det inte handlar om henne...menmen.

Innan idag var som sagt mina kära föräldrar här på besök. Dem hade med sig chilivipper, så det blev andra gången man åt det denna veckan. Men det gjorde inget :) Det var jätte trevligt att ha dem på besök. Vi fikade och så bowlade vi på WI. Jag vann båda gångerna :)
Det är stort sett vad man gjort idag...spelat WI. Brukar bli så när man har nått nytt.

Men om en stund ska jag börja fixa till mig inför kvällen. Vi ska jue till Jessica och Markus. Det ska bli såå roligt :)


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0