Glada Nyheter :)

Min dag började ganska så dåligt. Jag var trött och allmänt deppig och när man kom till skolan så gjorde det inte saken bättre. Vi fick ytterligare ett arbete som vi ska göra nue och så ska vi gå på en massa studiebesök. När har dem tänkt att man ska hinna allt. Så idag kände jag bara att nue skiter jag snart i det. Orkar inte mer. Har jue varit jobbigt utanför skolan oxå, privat då.

Men nue har det ändrats. Har fått reda på två glada nyheter idag så nue är man sååå glad. Först så ringde jag till Ticket Selection angående våra flygtider till Thailand eftersom att vi inte hade fått dem än. Men idag fick jag reda på dem så nue känns det verklgen som att vi ska resa. Ahh man bara längtar nue :)
Den andra nyheten är att allt det jobbiga som har varit ett tag som jag har skrivit om innan har ordnat upp sig. Såå jag är såå glad, nue slipper man tänka på det mer. Är verkligen en befrielse för många :)
Vilken dag detta blev....måste helt klart firas med nått gott ikväll....haha!!

OJ våra bästa år har börjat. Men tänkte bara skriva klart deta inlägg. Mm ska kolla på det snart och sen så ska jag fixa till mig lite sen så ska jag bege mig till stan. Tänkte att jag skulle gå in där efter skolan men hade slappekläder på mig idag, orkade inte ha på mig något annat. Sen så kände jag att jag ville ha på mig något annat när jag ska in till stan och så vlle jag se våra bästa år. Hade kunnat spela in det, men vår video är konstig...

Är såååååååååå GLAD :) :) :)

Hejsvejs!!!





Kommentarer
Skrivet av: Jenny

ÅH, ska du åka till Thailand?! Vad avis jag blir..

2007-10-25 @ 21:32:33
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0