Grattis Tindra :)


Idag vill jag säga GRATTIS till min brorsdotter Tindra som idag fyller två år :)
Så ikväll ska man på två års kalas, ska bli mycket trevligt.

Men först ska man till skolan. Har fortfarande lite ont i huvudet, men får gå dit och försöka i alla fall.
Vi börjar med att omvårdnad där vi ska gå igenom olika sorters undersökningar och behandlingar. För sen nästa onsdag så ska vi på studiebesök på Lunds sjukhus. Där vi ska få se hur allt går till. Ska bli intressant att få komma dit. I eftermiddag har vi social omsorg. Vet ej riktigt vad vi ska göra då. Men tror att vi ska prata om våra arbeten som vi har gjort tills idag.
Efter skolan så så får man hem och fixa lite och fixa till sig själv lite. För att när sötisen kommit hem och fixat till sig så ska vi in till stan och fixa presenterna. Gjorde aldrig det igår!! Sen så ska vi ta nått snabbt och äta istan med för vi hinner knappt laga nån mat innan vi ska på kalas.
Såhär ser min dag ut i stort sett!!
Vad händer för er andra idag??



Jag och Tindra :)




Kommentarer
Skrivet av: Line

Åh, vad söta ni är tillsammans!:)Hoppas att kalaset blir mysigt och att din huvudvärk släpper snabbt:)Ha en bra dag!Kramkram

2007-10-11 @ 09:57:44
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0