Inte mycket gjort....

Nää har inte blivit så mycket med skolarbete idag. Jag har börjat med knappt kommit halvvägs. För innan idag så fick vi sötisens lillebror på besök och han åkte bara för en liten stund sen. Så när han kom så spelade jue min sötis WI, så då skulle jue så klart Erik oxå prova. Så då blev det att man kollade på dem och hade inget intresse för att skriva arbete. Sen så var vi hungriga så då beställade vi snabbmat idag med för ingen av oss orkade laga mat. Efter vi hade ätit så spelade några rundor bowling så då blev det inget skrivande då heller. Men det är lite svårt att koncentrera sig när man har folk här, blir liv och rörelse på ett helt annat sätt. Men ska snart försöka skriva lite till om det går, annars får jag ta det imon. Bara jag blir klar med det imon så jag kan börja på nästa så är det ingen fara.

Annars ikväll blir det mys framför tvn med sötisen skulle jag tro. Kanske blir att man kanske spelar lite til...hehe är smått beroende nue av WI. Inte lätt :)

Men ha en fortsatt trevlig söndagskväll...  
                                                                  
     



Kommentarer
Skrivet av: Milla

Ja :D
Vad pluggar du?

2007-10-07 @ 19:58:45
Blogg/hemsida: http://www.fuel.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0